مقاومت ايران اقدامات تروريستي آخوندها عليه كومله را قوياً محكوم می‌کند



مقاومت ايران اقدامات تروريستي آخوندها عليه كومله را قوياً محكوم می‌کند و شوراي امنيت ملل متحد را به رسيدگي به تروريسم افسارگسيخته فاشيسم ديني حاكم بر ايران فرامی‌خواند
حزب كومله كردستان ايران اعلام كرد كه جمعه‌شب ۱۶ مرداد، رژيم آخوندي در يك اقدام تروريستي «با همکاري يکي از اعضاي نفوذي خود در صفوف کومه‌له، چهار بمب بزرگ که ده‌ها کيلو مواد منفجره در آن به‌کاررفته بود، را دریکی از ارگانهاي کومه له» کار گذاشته بود. كومله همچنين اعلام كرد رژيم ايران در يك اقدام تروريستي ديگر در بامداد 17 مرداد درصدد ترور دبير هيئت اجرايي اين حزب برآمد. خوشبختانه هر دو اقدام جنايتكارانه تروريستي خنثي شد و به كسي آسيبي نرسيد.
مقاومت ايران اين اقدامات جنايتكارانه تروريستي را كه نقض آشكار قوانين و معاهدات بین‌المللی است قوياً محكوم می‌کند و از دولت و مقامات اقليم كردستان عراق می‌خواهد دست‌اندرکاران را شناسايي و مجازات نموده و اجازه ندهند عوامل رژيم ايران به چنين جنايتهايي عليه پناهندگان و مخالفان ايراني مبادرت كنند.
مقاومت ايران همچنين شوراي امنيت ملل متحد را به رسيدگي به تروريسم افسارگسيخته فاشيسم ديني حاكم بر ايران و سلسله جنايات آن عليه مخالفان و پناهندگان ايراني فرامی‌خواند.

دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران
20 مرداد 1394