جمشید پیمان:‌ کـــــو تـــولـــه هـــای ســـیــاســـی و اداره ی جهانِ روزگار ما

شما حتما حراج های آغاز سال و تغییر فصل در کشور های اروپائی و آمریکا را تجربه کرده اید یا فیلم هایشان را دیده اید! فلان فروشگاه خبر می دهد که مثلا حراج سالانه اش برای سه روز، در فلان تاریخ شروع می شود. کسانی که اهل خرید ارزان هستند، اگر فروشگاه ساعت هشت صبح باز می شود، از سه بعد از نیمه شب جلوی فروشگاه صف می بندند و نوبت می گیرند. سر ساعت هشت که در فروشگاه باز می شود. صف به هم می خورد و نوبت ها به باد میرود و مشتری های ارزان خر مثل گله های بوفالو به داخل فروشگاه هجوم می برند.
یورش غارتگرانه ی رؤسای کشورهای مفت خر و مفت بر اروپائی و معاونانشان و وزیران اقتصاد و بازرگانی شان و .... به ایران پس از زهر خوران اتمی حاکمیت آخوندی آغاز شده است. آن ها که تا دیروز آخوند های حاکم بر ایران را تروریست و جنگ افروز و جنایت کار می خواندند، برای ورود به حیطه قدرت همان جنایت کارها صف کشیده اند و بی صبرانه این پا و آن پا می کنند. عجب رقابتی است میان آلمانی ها، فرانسوی ها، سوئدی ها، اتریشی ها و  خیلی های دیگر! رقابت برای چه؟ برای تقرب به خامنه ای جنایت کار و سایر گردانندگان جمهوری اسلامی. رقابت برای بوسه زدن بر دست های خون آلود رفسنجانی و حسن روحانی و خاتمی و ... جهت کندن تکه ای هر چه بزرگ تر و چرب تر از پیکر ملت ایران.
دردناک ترین بخش ماجرا این جاست که عده ای ایرانی خود فروخته و فرصت طلب و هکذا مفت خور حرفه ای، همراه و راهنما و بلدچی این غارتگران می شوند. در میان این به اصطلاح ایرانی ها که خود را در آن واحد هم به آخوند های جمهوری اسلامی و هم به غارتگران بین المللی اجاره داده اند، انواع و اقسام چهره ها را می بینید: از پرفسور اقتصاد گرفته تا استاد دانشکده علوم سیاسی  و محقق علوم اجتماعی و جراح مغز و اعصاب تا نقاش و فیلم ساز و شاعر .برای این ها که ژن شان از ژن دانشمندان و هنرمندانی است که شصت، هفتاد سال پیش رخسار هیتلر را بزک می کردند و برای نظام ناسیونال سوسیالیست آلمان، در چهارگوشه جهان پا اندازی می فرمودند، چرب و چیل شدن دست و دهانشان از هر امر دیگری مهم تر است و مطمئنا قبل از شروع به خود فروشی در دلشان گفته اند: کلاه منفعتت را بچسب، گور بابای آب و خاک آباء و اجدادی!
فرق حراجی که امروز در ایران شروع شده است با حراجی که فروشگاه ها می کنند در این است که در حراج های سالیانه، حراج کننده صاحب مال و جنس فروشگاه است .ولی در حراج ایران زمین ، حراج کننده ها ،گردانندگان رژیم غاصب و جنایت پیشه جمهوری اسلامی هستند.

باری، جهان مدت هاست که از دست متوسط ها هم خارج شده و در اختیار کوتوله های سیاسی قرار گرفته است. کوتوله هائی که شرافتشان را ـــ اگر داشته باشند ــــ زیر قوی ترین میکروسکوپ ها هم نمی توان دید!

از همبستگی ملی